Infiintare SRL in Caraș-Severin

Last modified date

Comments: 0

Firma Mea este o companie care oferă servicii complete pentru înființarea oricărui tip de firmă(SRL/PFA) în Reșița. Oferim sprijin pentru deschiderea de puncte de lucru, adăugarea de coduri CAEN, înlocuire asociați sau administratori etc.

Astfel, dacă vrei să beneficiezi de ce mai bună structură de afaceri pentru compania ta, de cele mai bune optimizări, nu ezita să ne contactezi!

Ce tip de firmă ți se potrivește?

Este prima întrebare la care trebuie să răspunzi, iar pentru a te ajuta îți spunem că cele mai des întâlnite tipuri de firme în Caraș-Severin sunt:

  • SRL – societatea cu răspundere limitată;
  • PFA – persoana fizică organizată;
  • II – întreprindere individuală;

Denumirea firmei

„Firma este numele sau, după caz, denumirea sub care un comerciant își exercită comerțul și sub care semnează.”

art. 30 din Legea nr. 26/1990

În cazul societății comerciale cu răspundere limitată (SRL) denumirea poate fi personalizată spre deosebire de un PFA, unde denumirea se va alcătui obligatoriu din numele și prenumele persoanei urmată de sintagma „persoană fizică autorizată”.

După ce te-ai decis cu privire la denumire, trebuie verificate evidențele registrului comerțului pentru a observa dacă este disponibilă sau nu. Orice denumire care se rezervă trebuie să fie distinctă de cele existente.

După ce efectuăm rezervarea de denumire, registrul comerțului emite un document în acest sens, ca dovadă a parcurgerii acestui prim pas. Din momentul în care rezervăm denumirea firma dobândește capacitatea să semneze actele necesare pentru a se constitui (exemplu, semnarea contractului de comodat sau închiriere etc.)

Sediul firmei în cazul SRL sau sediul profesional în cazul PFA

Orice firmă, indiferent de tipul ei trebuie să aibă un sediu, o adresă.

Înființarea unui o firma ( SRL/PFA) în Caraș-Severin presupune să ai un sediu în Reșița sau alte localități din județ (folosința unui imobil). Firma dobândește folosința prin semnarea unui contract de comodat sau închiriere, fiind cele mai des întâlnite acte. Registrul comerțului nu solicită acte de proprietate, ci actele amintite.

Dacă nu ai un imobil unde să îți stabilești sediu sau dacă nu vrei să închiriezi o locație,  te ajutăm  cu serviciul de găzduire de sediu social în Reșița. Acest serviciu presupune că îți găzduim sediul firmei, primim corespondența și o redirecționăm către reprezentanții ei.

Activitatea firmei

Sau identificarea codurilor CAEN specifice tipului activității pe care compania o va desfășura.

Fiecărei activități îi este atribuit un cod și o denumire care trebuie identificate și menționate în actele firme pe care vrei să o înființezi în Reșița. Trebuie specificat daca activitate se desfășoară la sediu, în afara sediului sau la sediul secundar.

În situația în care vor fi mai multe activități, actele trebuie să menționeze care este activitatea principală și care este secundară.

Conform ultimelor modificări legislative nu se mai pot trece în actul constitutiv alte activități decât cele care se desfășoară efectiv.

Asociații și administratorii

Condiții: să aibă minim 18 anii; să nu fie puși sub interdicție judecătorească (boli neurodegenerative etc).

Nu pot fi asociați și nici administratori persoanele care au fost condamnate pentru gestiune frauduloasă, abuz de încredere, fals, uz de fals, înșelăciune, delapidare, mărturie mincinoasă, dare sau luare de mită, precum și pentru alte infracțiuni prevăzute de lege.

Calitatea de asociat și de administrator pot fi cumulate, iar numărul maxim de asociați într-un SRL este de 50 de asociați.

Pentru mai multe informații, legate de taxe, contribuții datorate pentru salariați, simulări de calcule dar și alte informați utile click aici.

Procedură 100 % online

Vei economisi timp! Îți oferă confortul de a semna și trimite actele necesare din propria casă sau propriul birou. Nu este necesar să mergi la registrul comerțului sau la notar pentru a autentifica documente.

Procesul online pentru înființarea firmei este de obicei mai rapid și mai eficient decât varianta tradițională.

Cum funcționează?

Sunt necesare următoarele:

  • cartea de identitate;
  • denumirea (ideal să se alcătuiască din două cuvinte);
  • sediu.

Contactează-ne! Este cel mai simplu mod în care putem înțelege mai bine ce vrei să faci și de a-ți comunica recomandările noastre în funcție de opțiunile existente.

Asistență pe tot parcursul procedurii

Nu ești singur. Echipa noastră stă la dispoziția ta pentru a răspunde la întrebările tale și pentru a te ghida pe tot parcursul înființării firmei.

În situația în care decizi să înființezi un PFA, te putem ajuta și cu acest proces!

Te putem ajuta cu:

  • rezervarea de denumire a firmei;
  • redactarea tuturor actele necesare;
  • depunerea actelor pentru înființarea firmei (SRL/ PFA) la ORC Reșița;
  • obținerea actelor de la registrul comerțului;
  • evitarea amânării sau respingeri dosarului pentru motivul că actele nu sunt corect redactate;
  • să eviți pierderea timpului;
  • oferim consultanță gratuită celor care aleg să lucreze cu noi;
  • ce mai bună structură de afaceri pentru compania ta!

Nu ezita, sună un specialist!

Util: pe site există multe informații utile legate de dreptul afacerilor, inclusiv cazuri practice soluționate de instanțele judecătorești, astfel că poți identifica soluții gratuite la problemele cu care te confrunți.

Cristian Andrei

Cristian Andrei

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Post comment